Alcatraz

22 april 2015 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Vanochtend vroeg opgestaan, met busje naar de haven voor onze boottocht naar Alcatraz. Op de pier snel ontbijtje gepakt.

Op Alcatraz de cell audio tour gedaan. Koptelefoon op en een award winning nederlandstalige rondleiding. Deze zat in de prijs $ 30 inbegrepen.
Frank had geen koptelefoontje, die kreeg $ 10 retour. Dankjewel google. Ik vertelde alles tegen Frank. Alcatraz is erg leuk om te zien.

Om 13u waren we weer aan vaste wal en was het lunchtijd. Na de middag door de verschillende wijken van SF gezworven en als laatste uitgekomen in Chinatown en Little Italy. Daar gegeten natuurlijk.

SF is echt een heel andere stad dan LA. Hier in SF ligt alles op een veel kleiner oppervlakte, dus de reistijden zijn een stuk korter en met het openbaar is deze stad prima te doen

Vandaag voor het eerst deze vakantie een paar spetters regen gevoeld en met 16 graden is het relatief frisjes ! Dat is eventjes wennen na die tropische temperaturen van de afgelopen week ! Maar gelukkig beloven de laatste 2 dagen mooi te worden (droog en 19 graden).

Na het eten via Lombard street teruggelopen. Deze straat wordt door sommigen gezien als het leukste straatje ter wereld om te rijden. Kijken jullie maar eens op youtube !!
Om te lopen was het straatje erg vermoeiend, hahaha. En vandaaruit maar doorgelopen naar ons hotel.

1. Jan en fien boom:
    22 april 2015
    zo nu de laatste dagen nogwat bezichtigen en dan weer richting europa harry van ome sjraar heeft een lintje gekregen en is 25 jaar dirigent in zeilberg wej winsen ein goede vlucht naar huis en het was mooi jullie te volgen groetje van ons.