Monterey

20 april 2015 - Palo Alto, California, Verenigde Staten

Vandaag weer verder op onze route langs de kust. Monterey, Santa Cruz en verder noordwaarts.

Eerst de 17 miles route gereden. Een mooie weg door de bossen, langs mooie huizen, een golfbaan en langs de zee. En langs de eenzame cypresse en ghost tree .Entree $ 10.

Door naar Santa Cruz. Kleine stad (60.000 inwoners) aan de zee met een erg leuke boardwalk langs de boulevard. Soort blijvende kermis en een pier. Daar lagen verschillende zeedieren, waaronder baby zeehondjes !

Door gereden naar de Mistery Spot. Maar wat dat precies is zullen we niet meemaken, want we zijn niet naar binnen gegaan. Iets met gewichtsloosheid. We vermoeden een soort Villa Volta.

Op weg naar ons hotel kwamen we voorbij het hoofdkantoor van Apple.
Adres 1 Infinite Loop.Uiteraard stonden er wat Indiase programmeurs foto's te maken. Alles wat hier in Silicon Valley rondloopt komt uit Pakistan/India. Voor veel mensen is dit het centrum van de wereld. Alle grote IT-bedrijven hebben hier een kantoor. Apple, Microsoft. IBM, Yahoo Google om maar een paar willekeurige te noemen. Morgen maken we een klein rondje langs wat bedrijven en dan door naar San Francisco, waar we op het vliegveld huilend afscheid zullen moeten nemen van onze Camry. Snikkkkkkk.

1. Yara:
    20 april 2015
    Cool soort Vila volta! Ik mag deze week de Vila draaien onder toeZicht! Gaaf hè!

Loveyou
  2. Jan en fien boom:
    20 april 2015
    moeten morgen naar de tandarts een paar kleine gaatjes niet leuk maar ik was liever bij jullie geweest groetjes mam en pap.
  3. Demi:
    20 april 2015
    papa dit ga je niet leuk vinden maar ze hebben me op school laten vallen (expres) maar ik had me telefoon vast en ik viel en me telefoon kwam vol op t scherm terecht hele stukken glas er uit ik kei veel pijn overall lag glas en toen hebben me vriendinnen me telefoon gepakt en mij overeind geholpen huilend naar het gebouw gegaan scherm + touchscreen hellemaal kapot mama heft hem in de prullie gegooid want hij ging alleen nog maar aan voor de rest deed ie niks meer en ik heb nu omdat jij mijn huawaii hebt geen tellefoon ik heb voor een nieuwe gekenen (Iphone 4) maar t is allemaal super duur en heb sowwieso tot jij terug bent geen telefoon meer :( verder een paar blauwe plekken en veel pijn voor de rest gaat het goed nog geen 1 onvoldoende gehaald op school t gaat super love you mis je xxx demi
  4. Ad en Koos Verhagen:
    Hoi, Peter
    Wat gaat tijd hard vind je niet ?
    Het zit er alweer bijna op voor jullie,weer geweldige mooie foto's
    Wij gaan alvast zeggen tegen jullie...goede vlucht terug !
    Denk maar weet het niet zeker of ik nog tijd heb om te reageren?!
    Geniet nog van de laatste dag en van de Camry :-)
    Groetjes
    Ad en Koos
  5. Ron:
    21 april 2015
    Mooie stad! Met het fietsje ook de heuvels op? Is wel wat sportiever natuurlijk dan met de Camry. Alcatraz zal wel indrukwekkend worden. En de Golden Gate ongetwijfeld ook. Geniet ervan! Het gaat toch al zo snel.