Full House

23 april 2015 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Na het ontbijt de bus gepakt naar de haights, het hoger gelegen gedeelte van de stad. Mooie huisjes en hippe wijken. Met beetje zoekwerk de "painted ladies" (huisjes) gevonden. Bekend van tv-serie Full House met Bob Saget (de amerikaanse hans kraay jr, home video's) en de Olsen tweeling. In de serie waren ze nog klein, ondertussen zijn de dames ook alweer 28 jaar oud. Op het grasveldje voor de huisjes was het aangenaam vertoeven in het zonnetje.

Na de lunch rondgelopen in het havengebied bij pier 39 waar de zeeleeuwen lekker in het zonnetje lagen. Daarna met de cable car terug naar het centrum

Er zijn hier echt ontzettend veel zwervers op straat, het valt echt op. Niet een handjevol, maar echt op iedere straathoek wel 1 of meer. Ze zijn niet vervelend tegen anderen, maar het is wel schrijnend.

Als je eten besteld dat eventjes duurt om klaar te maken krijg je een soort pieper mee. Wanneer het gerecht klaar is veranderd het in een trillende kermisattractie, 1e keer schrok ik me half lam.

Morgen gaan we fietsen over de golden gate bridge. 2800m lang en 90m hoog.

Er wordt mooi helder weer voorspeld, volop zon en 18 graden. Dat worden vast topfoto's van de Golden Gate Bridgr (als mijn fotocamera werkt, vandaag was na 1u de batterij al leeg).

1. Demi:
    23 april 2015
    hoi papa ik mis je alles gaat goed
    leukt me super leuk zo'n fiettochtje over de golden gate bridge
    ik hoop dat je camera het doet wil ik graag zien kus love you
    (maar 1 onvoldoende voor wiskunde paar domme fouten heb een 5,3)
  2. Yara:
    23 april 2015
    Zo'n pieper net als bij het Cariba bad?! Hahahaha super vet hoor ik bn zo benieuwd ❤️❤️❤️