San Francisco

21 april 2015 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Zo, dat is zeker niet leuk, Demi. Ik breng als ik in g'berg ben je huawei terug.

Vanochtend eerst naar het kantorencomplex van Linkedin geweest. Daarna door naar de geboorteplaats van Silicon Valley, de HP-garage.

Facebook en Google als laatste. Vooral Googleplex (campus) is echt heel erg groot. Er rijden bussen om de werknemers van gebouw naar gebouw te brengen. En als het mooi weer is kun je een gratis Google-fiets pakken die overal staan. Wij dus ook een rondje op de Google-fiets !

Om 12u waren we bij ons hotel in San Francisco. Koffers mochten we alvast op de kamer zetten, daarna terug naar vliegveld. Camry ingeleverd, na 1600 miles, bijna 2500 km. Met airtrain naar luchthaven en overstappen op de snelle trein naar centrum SF. Een weekkaart voor het openbaar vervoer gekocht, nu zijn we er helemaal klaar voor. Onee eerst lunchen ! ;-)

Onze weekkaart is ook geldig op de wereldberoemde Cable Car (dankjewel google). Mooi ritje naar de Fisherman's Wharf. Dit handbediende systeem bestaat al sinds 1873 !

We hebben vanaf de haven een goed zicht op Alcatraz, onze bestemming voor morgenochtend 10.30u. De gevangenis van vroeger. De Golden Gate Bridge ligt iets verder weg.

Gegeten en op tijd terug naar het hotel en slapen. Het was een vermoeiende dag.

1. Demi:
    21 april 2015
    is goed maar dan heb ik al n nieuwe telefoon waarscheinlijk ik krijg yarahaar telefoon die gaat een nieuwe kopen leuk google daar hebben we toch een film over gekeken met dylen obrien super gaaf volgens mij ben jij daar nu ook geweest maak je veel fotos en maak heel veel plezier love you