Golden Gate Bridge

24 april 2015 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Vandaag onze laatste dag !
Na het ontbijtje twee fietsen gehuurd voor de hele dag. We willen over de Golden Gate brug fietsen. En dat lukt prima. Het is een hele mooie fietsdag, stralend blauw, briesje, 20 graden, TOP !
En deze brug is er eentje die je 1x in je leven gezien moet hebben. Vink !
Lunchen in Sausalito, aan de overkant en met bootje terug naar San Francisco.

Aan wal nog een stukje langs de zee gefietst, komen we zomaar bij het stadion van de San Francisco Giants. Zij hebben vorig jaar (en in 2010 en 2012) de World Series gewonnen, kampioen dus

Als we dichtetbij komen zien we dat er een wedstrijd bezig. Tegen de LA Dodgers. Opeens een hoop gegil en de security gooit de deuren open. Wedstrijd afgelopen ! En als een haas ga ik tegen de stroom in, een foto in het stadion lukt !!!!! Giants hebben gewonnen, iedereen happy. Wel raar om op donderdagmiddag een wedstrijd te honkballen.

Vlak voordat we terug zijn bij fietsenzaak springt er een spaak kapot. Met beetje zwabberen komen we toch op onze eindbestemming. Snel inleveren, afrekenen en bedankt.

Terugblik op de afgelopen 15 dagen : wederom een erg mooie vakantie. Las Vegas is top, Grand Canyon is adembenemend mooi (of kwam dat door de hoogte), mooie rit door de woestijn naar Palm Springs. LA is film en glitter en glamour. De route langs de kust is vol mooie natuur en als afsluiter San Francisco met de absolute toppers Alcatraz en Golden Gate bridge.

Morgenochtend (vrijdag) om 7u stappen we in het busje (dat is 16u nl-tijd) om te beginnen aan onze terugreis. We vliegen om 20u nl-tijd en hebben een stopover van 42 min in Chicago. Dat zal wel weer ouderwets rennen worden ! En dan landen we zaterdagochtend om 09.30u op Schiphol.

Jullie allemaal bedankt voor het lezen, bedankt voor jullie reacties en wie weet tot een volgende keer.

Groeten
Peter

1. Demi:
    24 april 2015
    hoi papa dat is n goed weertje dat was hier niet zo de afgelopen dagen ik moet nu naar school hoop dat je veilig land love you (ik sta voor wiskunde nog steeds voldoende gemiddeld en 7. nog iets hahaha) dikke kus love you
  2. Ron:
    24 april 2015
    Heee Peter, dit was volgens mij weer een geweldige vakantie! Een hele goeie terugreis gewenst voor jou en Frank en hopelijk weer tot snel!
  3. Ad en Koos Verhagen:
    Peter
    Nog snel ff jullie een goeie terugreis wensen,hoop dat je dit nog leest?!
    Had ik eigenlijk al gedaan maar toch :-)
    Wij hebben weer genoten van de foto's en je reisverslag.