Las Vegas 1

10 april 2015 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Zo, na een lange, hele lange reis van 22 uur aangekomen in Las Vegas. Eerst 10 uur vliegen naar Houston. Over Groenland, dat was mooi om te zien, stukje ongerepte natuur. Dansende ijsberen op de foto, beetje links van het midden !
Na 3u overstap (waarvan 1u wachten voor de douane) doorgevlogen naar Las Vegas. Koffer ophalen ging snel en half uurtje later zaten we al in ons hotel, simpel, eenvoudig, maar schoon en goedkoop. Zeker in vergelijking met de supergrote hotels hierzo. Koffer gedropt, wat gegeten en nog snel naar het begin van The Strip geweest. Supergrote hotels en casino's. De telefoonfoto's zijn niet supergoed gelukt (chinese zooi). Maar alles is enorm verlicht en het ziet er super uit. Daarna terug en snel naar bedje. Morgen meer Vegas !!

1. Yara:
    10 april 2015
    Kei gaaf! Hahaha heb je je fototoestel niet meegenomen ? Hier in de Efteling is t super druk en 20 graden pffoee ik ga kapot in dat donkere hete hok hahaha! Denk aan je
  2. Ad en Koos Verhagen:
    Hoi, Peter
    Fijn dat jullie goed aangekomen zijn,het begin is gemaakt !
    Veel plezier en fijne vakantie
    Groetjes, Ad en Koos
  3. Demi:
    10 april 2015
    heey papie gelukkig ben je goed aangekomen love you ben blij dat je t leuk hebt haha die telefoon van jou maakt zo ieso wazigere foto's dan je fototoestel hahaaa love you groetjes demi
  4. Jan en fien boom:
    10 april 2015
    fijn dat de reis goed is gegaan jullie hebben veel volgers ome sjraar ome laurens fred v.osch.anton de bruin ome frans .d.godding.