Las Vegas 2

11 april 2015 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Na een uitstekend nachtje slapen vanochtend naar het "Welcome to faboulous Las Vegas"-bord. Stond gewoon een lange rij om op de foto te kunnen. Daarna door verschillende grote hotels & casino's geweest. Bijna niet te bevatten hoe groot deze complexen zijn. De top 15 van grootste hotels ter wereld .... 10 staan er hier. 4000 hotelkamers, dan ben je een kleintje hier zie link bovenaan. Ons Kurhaus heeft maar 250 kamers. En op iedere hoek gokautomaten. Er rijdt een treintje tussen de casino's echt top. Elk hotel heeft eigen thema. Van binnen zijn ze allemaal erg luxe en heel erg schoon.

Vanochtend hadden we een probleem met onze douche. Geen water. Frank naar receptie, klagen. Binnen 10 minuten een mexicaantje met waterpomptang en opgelost. Top hotel hahaha.

Nog een klein probleempje. Ik was vergeten mijn ing-betaalpas op "wereld" te zetten. Dus ik kreeg geen geld. Als het goed is vandaag opgelost. Gelukkig gered door credit card !! Daar kun je hier overal mee betalen.

Na diverse grote hotels/ casino's van binnen te hebben bekeken (Mandalay Bay, Luxor, Excalibur, New York, Bellagio, The Mirage, Ceasar's Palace, The Venetian, allemaal overdaad van luxe. Allemaal heeeeel erg groot, supermooi. Alleen is alles supertoeristisch, alles om het geld uit de zak van de toerist te kloppen. Niet opdringerig, maar er is uiteindelijk toch geen ontkomen aan. Beetje vergelijkbaar met Dubai, ook midden in de woestijn gebouwd. De gondeltjes in The Venetian $ 19 en die vaart 8 min. Of de achtbaan in hotel New York, $ 14. Wel weer een supermooie ervaring.

Ook nog naar Fremont Street Experience geweest, het oude centrum. Veel mensen ! Daae waar het begonnen is met de Golden Nugget. Het was een mooie dag.

Morgen naar Stratosphere, een hoge toren tussen oude en nieuwe centrum in.

1. Demi:
    11 april 2015
    niet zo slim papa gelukkig dat je t snel had opgelost heb je al geld gewonnen in de casino's?
    ik mis je hvj xxx
  2. Ad en Koos Verhagen:
    11 april 2015
    Wat een luxe allemaal woww,tja had jij weer hopelijk al opgelost je pas?!
    Bedankt voor de mooie foto's we genieten weer mee !
    Groetjes van ons ook aan Frank