Grand Canyon

13 april 2015 - Grand Canyon Village, Arizona, Verenigde Staten

Vanochtend om 8u onze huurauto opgehaald. Voor paar dollars konden we ons VW Up uograden naar een Toyota Camray, airco, cruise control.
En gratis navigatie. Heel mijn tomtom voor niks geupdate, haha. Oja en met achteruit rij camera. Luxe went snel ...

Uitgecheckt, ontbeten en paar boodschappen voor onderweg. ( 24 flessen water).

Hooverdam is groot bouwwerk. Mooi. Daarna lange rit gemaakt 350 km. Klein stuk over route 66 gereden, de bekende straat. Ook mooi.

De grand canyon is echt GIGANTISCH groot. Wat mooi. Normaal niet zo van de natuur maar dit is echt overweldigend. Enorme kloof en op sommige plekken meer dan 1km diep. Een bus brengt je van outlookpoint naar outlookpoint, de ene nog indrukwekkender dan de andere. Gewacht op de zonsondergang, was ook super. Daarna gegeten en naar hotel.

Morgen gaan we nog langer genieten van onze toyota camry. 650 km naar Palm Springs voor de boeg. Cruise Control !!!!!

In Vegas was het de afgelopen dagen 30 graden, vanacht -2.

Oja Frank op de foto gezet !!!

1. Willeke:
    13 april 2015
    Wat een prachtige omgeving daar. Er zit wel weer een prachtige puzzelfoto tussen.
  2. Ad en Koos Verhagen:
    Woww mooi zeg !!!
    En doe maar luxe een Toyota Camray met alles erop en eraan !
    Toevallig gisteravond naar de temp. gekeken lekker hoor die temperatuur,hier op het moment zo'n 20 gr. woensdag schijnt het 25 gr. te worden....eindelijk !!
    Raar eigenlijk hé 30 gr. overdag en vorst in de nacht?!
    Maar we weten nu ook dat Frank bij je is ;-) veel plezier samen en geniet van al die pracht !!
  3. Ron:
    13 april 2015
    Prachtig! En gelukkig is Frank er inderdaad ook . Is dat wel zuivere koffie zo'n goedkope Camry? Of hoeven jullie alleen maar een paar pakketjes mee te nemen naar Palm Springs? . Veel plezier en geniet ook van dat 'ritje'. Frank languit op de achterbank?