Palm Springd

14 april 2015 - Palm Springs, California, Verenigde Staten

Frank niet op achterbank, zit geen 2 dvd schermpjes in de Toyota ! ;-)

Vanochtend vertrokken voor lange trip vanuit Grand Canyon naar Palm Springs. Vanacht was buiten erg koud -2, brrrrrrr. Maar in Palm Springs wacht ons 33 graden.

Onderweg stukken over route 66 gereden, dat blijft toch erg leuk, geinige kleine dorpjes 500 inwoners, die leven van de toeristen op deze route.

Ook nog in een spookstadje geweest, Oatman, verlaten mijnwerkersdorp. Ligt ook op route 66. Verschrikkelijk mooie route door de bergen met diepe afgronden. Als iemand ooit nog een stuk route 66 wil rijden dan is Seligman een aanrader voor dorpje en stuk Kingman naar Oatman voor woeste natuur. TOP !!!

Daarna nog 3u gereden over kaarsrechte wegen. Lange leve cruise control. We slapen in Palm Springs. Een stad waar de welgestelden uit LA een buitenhuis hebben of vakantie vieren. Alles ziet er enorm luxe uit. En buiten zitten eten erg lekker. Lulu California bistro, ook een aanradertje.
Lobster Ravioli, mmmmmmmm. Ik lijk Sierd de Vos wel .....

We hebben nu in 2 dagen 1200km gereden, morgen nog 1,5u naar Pasadena (Los Angeles). Misschien eerst een ochtendduik in ons zwembad bij hotel. Morgen 33 graden !!!!

1. Ad en Koos Verhagen:
    14 april 2015
    Goedemiddag Sierd de Vos hahahaa
    Weer genoten van je foto's,geweldig zeg Route 66 hou wel van zoiets,en Koos van die mooie oude bakken van auto's ! :-)
    Zo kilometer vreters weer veel plezier en geniet van al dat mooi's ,maar dat doen jullie wel als ik je reisverslag lees ! !