Palm Springs

15 april 2015 - Pasadena, California, Verenigde Staten

Vanochtend begon Frank met een frisse duik in ons zwembad. Daarna (oude) huizen van sterren gespot. Eerst Marilyn Monroe, Elvis Presley en als laatste Leonardo Dicaprio. Allemaal in dezelfde sjieke buurt. Niet normaal die wijk qua huizen. Het huis van Dicaprio is te huur voor $ 9000 voor 2 nachten !! Maar dan heb je wel 5 slapende mexicaanse tuinmannetjes erbij. Van binnen ziet her er zo uit, zie link.

Daarna door naar Indian Canyons. Een smalle strook vol palmbomen tussen 2 berghellingen. Een canyon dus.
Mooi, maar best wel warm hier. Weinig wind en temperatuur gaat richting 33 graden. Tussen de bomen gelukkig wat koeler. Pas later zagen we dat er ook veel ratelslangen zaten. Het was vast nog te vroeg, we hebben niks horen ratelen. Ook nog kolibri's gezien, tenminste, ik vertrouw op Frank alszijnde vogelkenner.

Lunch weer bij Lulu, met dank aan Sierd de Vos. Daarna 160 km naar Pasadena (LA). Ging soepeltjes. Omdat we met 2-en in auto zitten mag je over carpoolstrook, dus langs de drukte af. Alleen is deze carpoolstrook helemaal links. Als je afslag moet hebben dan dus op tijd naar rechts, 4 rijstrookjes oversteken.

Hotel is goed, zoals tot nog toe alle hotels. Gisteren nog een mooie stunt. Tomtom bracht ons keurig naar juiste adres in Palm Springs, hotel Best Western. Incheckbalie kon onze naam niet vinden, wat raar.
Eigen reispapieren erbij, zaten we dus aan verkeerde kant van straat in verkeerde hotel, hahaha. Met rode kopjes snel overgestoken naar het juiste hotel. In Pasadena hebben we pas Best Western, niet hier, hahaha.

We hebben gegeten bij The Cheesecake factory.

Na het eten naar Griffith Observatory voor uitzicht op de stad. Hele grote stad !! Het rijden hier is ook even wennen. Van alleen op de weg vanaf Grand Canyon naar 6 overvolle rijstroken. 4x verkeerd rijden op 2km, pffffffff.

1. Demi:
    15 april 2015
    omg elvisje hebt toch wel foto's he?hahahaha love you hahaha verkeerde kant van t hotel hahahaha love you hvj doeixxx
  2. Ad en Koos Verhagen:
    15 april 2015
    Haha ja hoor verkeerde hotel toch nog ff lachen vandaag :-)
    Hebben we dat ook niet een keertje gehad met een restaurant?!
    Ratelslangen vind ik minder,maar kolibri's lijkt me geweldig in het echt te zien,als ze op die foto staan bij het drinkwater kan ik ze er niet uithalen,maar als Frank het zegt zal het wel zo zijn.
    Ik moet nog steeds lachen zie het zo voor me jullie 2 aan de balie hahahaa
    Het is veel 4x verkeerd rijden op zo'n kort stukje,kan het me wel voorstellen met 6 volle rijstroken!!
    En dan zeg ik als laatste zoals Demi toch wel foto's hoop ik van Elvis? ;-) the sixties onze tijd!
    Wij kijken weer uit naar jullie volgende reisverslag en foto's,meegenieten heerlijk!!
    Je hebt het verkeerde beroep gekozen Sierd de Vos euhh Peter word verslaggever of reisleider
    Groetjes beiden van ons
  3. Demi:
    15 april 2015
    hihihi elvis hahaha ja inderdaad das vaak verkeerd rijden viir n jlein stukje ik zie t ook al voor me hahahaha hou van jullie doe voorzichtig <3 xxxxxx