Los Angeles

17 april 2015 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Vanochtend een dagkaart gekocht voor de metro. We gaan naar Watts towers. Twee artistieke torentjes. Enige obstakel is dat deze torens in een beruchte buurt staan, veel overvallen op toeristen. Het blijkt gelukkig allemaal mee te vallen. Torens snel gevonden, geen rare dingen gezien. Watts towers vallen beetje tegen, wel erg veel details. Ze zijn 30 meter hoog, handgemaakt. Erg artistiek.

Daarna naar LA Live. Groot gebied voor uitgaan en voor concerten en sportwedstrijden (LA Lakers basketbal).

Walt Disney Concert Hall, het concertgebouw van LA. Mooie vormgeving.

Union Station, Olvera Street, daar hebben ze mexicaanse markt met Churros. Lekker he Demi !!

Chinatown en Little Tokio pakken we als laatste rondom het centrum van LA.

Gegeten in Pasadena in de buurt van ons hotel. Foto gemaakt van onze huurauto en slapen.

Morgen oo weg naar San Francisco, daar moeten we maandag aankomen. Eerste stop Cambria.

1. Demi:
    17 april 2015
    omg pappaaaaa neem mee superlekker haha gaaf handgemaakte torentjes hihihi love you xxx hvj sweety
  2. Ad en Koos Verhagen:
    Soms zeggen bloemen meer dan 1000 woorden
    Bloemen geven troost in moeilijke periode

En nu weer lekker genieten samen,wij komen er wel !
    Bedankt Peter
    Groetjes van ons ook aan Frank
  3. Jan en fien boom:
    17 april 2015
    mooie foto van de gehuurde wagen het was zeker de laatste wagen dat was de mooiste en zijn jullie aan het aftellen begonnen of valt dat wel mee groetjes mam en pap.