Malibu

18 april 2015 - Cambria, California, Verenigde Staten

Vandaag onze 350lm naar Cambria.
Onderweg begonnen bij het graf van Marilyn Monroe. Daar was net een rondleiding bezig, mooi aansluiten ! Er lagen veel beroemdheden. Zo is er erg veel geld betaald voor het graf boven Marilyn en deze man heeft zich op zijn buik laten begraven. Graf naast Marilyn is gereserveerd voor hugh heffner, de playboy- baas. De steen van Marilyn is zo verkleurd door de vele mensen die de steen aanraken. Bedankt mijnheer van de rondleiding. Dus Peter ook die steen aanraken, valt die hele gedenkplaat bijna om. Pffffff dan had ik wel het nieuws in NL gehaald, haha. Ook Dean Martin, Farah Fawcett, Billy Wilder en Peter Falk (Colombo) liggen hier.

Langs de kust naar Malibu. Heel erg druk, maar mooie kuststrook. Eventjes van de route afgeweken naar Paramount Ranch. Een kleine filmset met western decor. Erg grappig (en gratis).

Terug naar Malibu voor de typische paalhuizen vlakbij de kust. Dat is echt heel mooi wonen.

Daarna de mooie kustroute naar Cambria. Mooie vergezichten op stranden en Californische wijnvelden.

Net voor zonsondergang aangekomen in Cambria, klein dorpje van 6000 mensen. Vlakbij staat Hearst Castle. Daar gaan we morgen naar toe en dan weer 160km via de kust naar Salinas. Onze Camry heeft ondertussen al meer dan 2000km voor ons geploeterd.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Yara:
    18 april 2015
    Zo gaaaaf maar ik mis je wel
  2. Ad en Koos Verhagen:
    18 april 2015
    Zo kilometer vreters :-) jullie hebben al aardig wat gezien,moet zelf terug denken aan onze ritten naar Griekenland (2375 km.) en dat 2x je moet tenslotte ook weer terug.
    En ja hoor Boompie in de running zal niet zo zijn,want je had zelfs CNN Breaking news gehaald als je die steen gemold had van Marilyn Monroe haha
    Jammer dat ik geen foto zag van die paal huizen,maar die heb je beslist wel zien we nog wel een keertje?!
    Peter die witte auto is helemaal niet jullie huurauto hé kan jij er wel bijzetten maar geloven wij dus echt niet,tis gewoon die donkere maar wil hem ruilen tegen de onze !! ;-)
    Genieten maar weer samen,wij doen het vanavond wel met koffie en gebak voor Koos zijn verjaardag alvast,tja kan nu niet anders halen we nog wel een keertje in.
    De groetjes maar weer
  3. Ad en Koos Verhagen:
    18 april 2015
    Duhhh niet goed gekeken,paalhuizen wel bij de foto's hahaha